wtorek, 5 stycznia 2016

LOFT VS colory

Temat dość ciekawy. Myślę,że LOFT to styl zdecydowanie dla ludzi "wytrwałych". Osobiście nie wytrzymałabym w takim otoczeniu dłużej jak kilka miesięcy. Choć podoba mi się bardzo. Stawiam na kolory. Dlatego.... jeśli decydujesz się na LOFT nie rezygnuj z nich. Wnętrze nie zawsze musi być zimne, stonowane,aby miało w sobie ten klimat. Przemyć troszkę kolorów. Poniżej przykłady. LOFT typowy, stonowany....Jak dla mnie nudny bo nie ma w nim nic szczególnego prócz mieszkań po przegi wypchanych starociami. Czasem wygląda do tak,jakby były rzucone bez celu. Owszem są i piękne wnętrza. Przemyślane. Ale nie zmienia to dla mnie faktu,że na dłuższą metę są nudne. Jednak dodając kolor.... Sami zobaczcie jaka jest różnica. Zdjęcia: pinterest
A tu z kolorem:
I nie trzeba dodawać go naprawdę dużo. Widać różnicę na zdjęciach. Wcześniejsze pomieszczenia fajne,ale smutne. Nie czułabym się w nich dobrze bo zawsze szukam powiewu świeżości w pomieszczeniu. Choć jak wiadomo...kwestia gustu,a o nich się nie dysktuje. Mogę tylko wypowiedzieć się na przykładzie klientów, których meble lub wnętrza miałam przyjemność zmienić. Z ciemnych, stonowanych kolorach ziemi najczęściech przechodzili w skandynawskie pastele. A na koniec moja ulubiona wersja. Choć proporczyków bym się pozbyła :)
Miłego dnia kochani. Pozdrawiam, Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty