wtorek, 26 stycznia 2016

Na marzenia trzeba ciężko pracować....

Jednak nie tylko praca jest ważna. Trzeba być pozytywnie nastawionym do życia. Bez tego nasza droga do sukcesu będzie bardzo męcząca i długa.
Czasem bez odpowiedniego nastawienia...mimo ciężkiej pracy nie osiągamy nic. Mało tego dużo tracimy i odnosimy wrażenie,że jesteśmy dalej niż bliżej wyznaczonych celów.
Więc marzymy i mocno wierzymy,że to co chcemy osiągnąć jest już blisko...że prawie to dotykamy, czujemy tego zapach, widzimy kolory i faktury.
Bardzo długo uczyłam się tego jak marzyć. Pomogło wyciszenie i pewnego rodzaju ćwiczenia.
Dziś już wiem czego chcę....znaczy wiedziałam to cały czas,ale nie wiedziałam jak podejść do tematu ustalania priorytetów w życiu.
Teraz już wiem i twardo dążę do miejsca, które wcześniej sobie wyznaczyłam.
W poniższym poście zamieściłam zdjęcia inspiracji, które znalazłam w Internecie i które kiedyś chciałabym wcielić w życie.
Dziś kolejne. Kuchnia i SMEG kolejne marzenie z listy. Mój MUST HAVE to kolor czerwony.
https://pl.pinterest.com/pin/454582156118923118/
oraz pracownia, która tu w wersji rustykalnej zostałaby troszkę przerobiona.
Uwielbiam kolory,więc z całą pewnością dodałabym kilka kolorystycznych detali. Np. błękitne stołki zamiast ciemno brązowych i jakieś fajne kolorowe pojemniki wiszące na relingu lub postawione na półeczce tóż nad blatem roboczym.
https://pl.pinterest.com/pin/168322104800811965/

Lecę w dalszą internetową podróż. Może jeszcze coś ciekawego znajdę.
Miłego dnia kochani :).
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty