piątek, 16 września 2011

Nowe projekty szablonów i pytanie do Was.

Dziewczyny,
Jak wspominałam wcześniej bardzo mi zależy na współpracy z Wami.
Chciałabym,aby mój sklep był trafiony i aby było w nim to co Wy chcecie kupować,a nie to co narzucają sprzedawcy.
Wiem,że mogę na Was liczyć tak samo,jak wiem czego szukacie bo śledzę na bieżąco Wasze wpisy w blogach i komentarze u innych osób pod postami.
Taki mały ze mnie detektyw hihihihihihihi.
Jednak muszę moje przypuszczenia mieć oparte na 100% dowodach:), dlatego bardzo bym Was prosiła,abyście mi pomogły w doborze kolejnej partii szablonów do mojego sklepu.
Będą to szablony do różnych powierzchni w tym do tkanin.
Wiem na pewno,że poszukujecie szablonów w czcionce pisanej z różnymi nazwami (roślinek:). Nie będę się rozpisywać o jakie chodzi bo przecież wiadomo :P
Ale teraz jakie rozmiary i jaka czcionka Was interesuje? lub może macie jeszcze jakieś życzenia odnośnie szablonów?
Piszcie proszę,ale na maila: info@laprovence.pl
Postaram się spełnić Wasze życzenia.

Jakbyście były zainteresowane czymś ze sklejki, czego nie możecie znaleźć to też piszcie.
Dziękuję za pomoc i ściskam,
Magda

1 komentarz:

  1. O - wydaje mi się, że trafiłam na interesującego bloga, wieczorkiem przejrzę dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty