środa, 4 stycznia 2012

100 złotowy cukierasek. Zapraszam do Candy :)

Hi dziewczyny,

Będzie mi niezmiernie miło zaprosić Was do mojej zabawy.
To pierwsze Candy w tym blogu :)
Do wygrania bon na zakupy w moim sklepie o wartości 100zł.
Tak,więc można wrzucić do koszyka co Wam się podoba,a potem hulaj dusza ze zdobieniem :)
Zasady:
1. Komentarz pod postem.
2. Umieszczenie podlinkowanego zdjęcia w banerku Waszego bloga.
3. Dołączenie do obserwatorów bloga.

Bawimy się do 4.02.

Zapraszam i biegnę coś w końcu potworzyć bo mam straszne zaległości :(

Buziaki,
Madzia

232 komentarze:

  1. Ja się zgłaszam z wielką...nie, z ogromną ochotą! To by było, gdybym wygrała...marzenie:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, oczywiście zapisuję się Madziu :))
    w obserwatorach na szczęście jestem ;)
    buźka, dziś po raz drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy u Ciebie w sklepie i tak zamierzałam zrobić, zatem staję do kolejki, a może mi się poszcześci? :-) Wszystkiego najlepszego w Nowym roku :-***

    OdpowiedzUsuń
  4. trza by wypróbować szczęście w nowym roku ^^ustawiam się w kolejce i czekam niecierpliwie na losowanie - może będzie okazja znów posiłować się z decou?

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pewną dozą nieśmiałosci.....pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bym poszalała...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jeszcze ja się ustawię w tej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuje sie:) moze szczescie mi dopisze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się nieśmiało ustawiam w kolejce i przy okazji zapraszam na moje pierwsze Candy:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, zapisuję!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście że się ustawiam po Twoje cukieraski i obserwuję .......... z przyjemnością :-)
    pozdrawiam ciepło Madziu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne candy, zgłaszam się bez wahania:)

    Pozdrawiam!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz spiesze sie utawic w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnościa poznam nowy sklepik.Staję w kolejce licząc na szczęście.Zaglądam do Ciebie od dawna,zaraz też przypieczętuję to "obserwowaniem".Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście ja również się zapisuję :)
    pozdrawiam
    kasia
    pracowniakleo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie, chętnie...a moze na imieniny sprawisz mi prezent?pozdrawiam i dziękuję za twój komentarz u mnie, zrobilo mi się ogromnie milo, bo jak wiesz jest nowy rok, tuz po świetach i dla wielu kobiet okres rozterki - co się dzieje z ta wagą łazienkowa, chyba sie zepsuła albo co najmniej zwariowała...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chętnie się zapiszę, obserwuję od dawna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł na candy, mam nadzieję, że mi sie poszczęści bo przyznam niesmiało, że wybrałam już organizer naścienny i skrzydła anioła i do tego napis Love Home. Fajne masz rzeczy w sklepie, byłam pierwszy raz ale jeszcze wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką chęcią dołączę do zabawy! :) Nagroda jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, ze się zgłaszam Madziu!:) Nagroda świetna, a i tak wszystkie warunki są dawno spełnione:))
    Pozdrawiam w Nowym Roku,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuję się z przyjemnością, dawno nic nie zrobiłam, może będzie okazja :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo z ogromną przyjemnością się zgłaszam i biegnę wstawić banerek na blog!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również staję w kolejce:] tym bardziej że data to urodzinki mojego chłopaka:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po te cukierasy i jeszcze z większą przyjemnością chętnie nauczę się ozdabiać je!

    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ogromną chrapkę na ten domek właśnie, dlatego czym prędzej daję szansę swojemu szczęściu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sie i jak dopisuje :)czas wyjść z ukrycia a nie cichaczem obserwować i sie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  28. z przyjemnością wezmę udział :)
    jako 300 obserwator .. może ee miała szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łohohoho! Ale zaszalałaś! I pobudziłaś moja wyobraźnię "co by było gdyby" ;) Więc się nie opieram i dołączam do chętnych :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Może i mnie się poszczęści! :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Madziu, no nie mogę nie spróbować:) Tyle slicznych rzeczy u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  32. A moze jednak mi sie uda? Zaczal sie Nowy Rok, wiec i moze nowe szczescie mi przyniesie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się i ja oraz liczę na szczęśliwy uśmiech losu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w twoim candy. Bardzo dziękuję za komentarz pod moim ostatnim postem. Trzymam kciuki za pomyślna realizacje wszystkich Twoich planów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. OOOO będę 37 hahah wskakuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oj ale by się przydało. Szczególnie, że remoncik pokoju planuję :) a mam ogromne plany co do ludowego mojego wystroju :) banerek dodany tutaj: http://agapeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też z wielką przyjemnością stanę w ogoneczku!!!!
    Pozdrawiam i zycze cudownego Nowego Roku pełnego szalonych i niesamowitych pomysłów:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Madziu nie staje w kolejce z wiadomoych powodow ja sie juz u Ciebie obkupilam wiec nie zabieram dziewczynom szansy ale juz Cie u siebie podlinkuje! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwatorem już od dawna jestem :)
    Zgłaszam się oczywiście i zapraszam na candy do siebie http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką chęcią wezmę udział w Twoim candy i od dziś jestem obserwatorem bloga. Marzą mi się rzeczy z Twojego sklepiku, gdyż jestem uzależniona od robótek. Tworzą praktycznie co wieczór. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. no jak tak namawiasz, to się zapiszę :)
    a na serio, to fajnie by było poszaleć u Ciebie w sklepie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  42. szansa mała, ale moze.....
    info w formie pisemnej na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :) weronika005@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie,że dowiedziałam się dzięki candy o Twoim sklepiku :))
    pozdrawiam, zapraszam na moje cukierasy,
    Aśko (:

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się przyłączę do zabawy :) witając się jednocześnie bo jestem tu pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mmm, same cudowności w sklepie, więc staję w kolejce :)
    Może los się do mnie uśmiechnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  47. dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;O)
    Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam serdecznie :) trafiłam przypadkiem i z nadzieją liczę, że może uda mi się wygrać choć patrząc na ilość uczestników może to być ciężkie :) Zapraszam również na swojego bloga http://misioka.blogspot.com/ i na moje Candy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuję się . Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączę do kolejki i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce:) może szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Candy jak dla mnie stworzone;) zajmowałam się cały czas origami, teraz mam zamiar poszerzyć horyzonty i poznać też inne techniki, taka nagroda to marzenie:) heh, zatem ustawiam się w kolejce i (nie)cierpliwie czekam na losowanie, być może poszczęści mi się...

    pozdrawiam cieplutko:)
    Fioolcia

    OdpowiedzUsuń
  54. Grzechem byłoby przejść obojętnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. cudowne candy
    przyłączam się do zabawy ;o)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale superaśne rzeczy.. już mam kilka upatrzonych.. może się uda wygrać.
    Pozdrawiam
    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też bardzo chętnie, tym razem że ostatnio w portfelu pusto a potworzyłoby się coś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Długaśna ta kolejka, ale co tam, zapisuję się może się poszczęści. Ja zaczełam właśnie zabawę w decoupage i wciaga, oj wciąga i daje dużo radości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście, że się Madziu zapisuję:)))z wielką przyjemnością:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce, świetne Candy ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też, ja też :) Może mi się poszczęści :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. To i ja staję w kolejce!!!Pobuszować u Ciebie - było by bardzo fajnie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się w kolejce! i właśnie wkleiłam pierwszy banner na moim blogu i udało się:D

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią się zgłaszam i innych zapraszam :)
    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. wpadłam przez przypadek a tu takie cuda się dzieją. zostaje i się rozgoszczę troszkę. na słodkości też się zapisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Miodzio taka słodkość - obserwatorem jestem od dawna:) Zaraz banerek umieszczę na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  67. No i jak tu się nie skusić to oferta nie do odrzucenia;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z chęcią bym pohulała z koszykiem po sklepie:D Dołączam do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  70. fajniutko było by wygrać, ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Może się uda może..proszę ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Madziu, przydałaby się taka wygrana na zakupy w Twoimi sklepiku :))) Zapraszam na moje candy :)) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam, jestem tutaj pierwszy raz. na pewno jeszcze wrócę. Pozdrawiam

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. No to ja też się wpiszę ale chyba trzeba mieć niezłego farta,żeby wygrać,taka konkurencja....:)))Pozdrawiam Madziu:))

    OdpowiedzUsuń
  75. Madziu w końcu tu dotarłam i staję w kolejce:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  76. cieszę się, że trafiłam na tak fajne miejsce, chętnie będę zaglądać częściej i jeszcze chętniej ustawiam się w kolejce po słodkości:-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam Cię ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ech, ostatnio szczęście mi nie dopisuje, ale co tam, spróbuję ;)))
    Pozdrówki slę:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ech, ostatnio szczęście mi nie dopisuje, ale co tam, spróbuję ;)))
    Pozdrówki slę:)

    OdpowiedzUsuń
  80. to i ja dołączam do tej dłuuugaśnej kolejki chętnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Sprobuje szczescia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się :)
    http://mojemalecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Również się dopisuję, może szczęście się uśmiechnie:)
    http://pracowniaslicznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja bardzo chętnie się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  85. Nr 92 staje w kolejce i ma nadzieję, że będzie szczęśliwy. ;) Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie.

    sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Grzechem byłoby się nie zapisać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Kolejka po te Twoje cukierasy ogromna, ale co mi tam spróbuję szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  89. A może się poszczęści ;) FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Oczywiście dołączam do kolejki z wielką przyjemnością:)a obserwatorem jestem juz dawno:)

    Ściskam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja również wpisuję się do listy kolejkowej :) i dziękuję za możliwość udziału w zabawie a od siebie życzę duuuuuuuuuuużo czasu na radosną twórczość

    OdpowiedzUsuń
  92. żeby wygrać trzeba grać, czyli zapisać się i wierzyć, że się uda ;)
    jak nie ja to ktoś inny :)
    dopisuje sie i pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam Wielkopolankę!:),
    wpisuję się, może akurat uda się i mnie;)
    Pozdrawiam!
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja bardzo chętnie :)
    runbehindme.blogspot.com/p/giveaways.html

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się zdecydowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja chętnie ustawie się w kolejce i postoję :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Też będę walczyć o to candy, a jest niezwykle ciekawe, ponieważ z dekorowaniem takich form jeszcze nie miałam do czynienia, a chętnie zacznę! Pozdrawiam!
    koperkowerekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam sie i ja!
    www.scrap-inki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się.
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie można przejść obojętnie :)
    PS. W zamian zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie można przejść obojętnie :)
    PS. W zamian zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. To i ja stanę w ogonku, może się poszczęści? ;)
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  103. Staję i ja! Z radością wielką... :D Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. niezła gratka. takiej okazji nie wolno przegapić. szanse marne, ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  105. Może w tym roku dopisze mi szczęscie! Zapisuję sie wiec z wielka przyjemnoscia!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Staję w przydługiej kolejce :) No i oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Kolejka taka, że ho ho! Ale i tak staję w ogonku, może akurat ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  108. Ogromna kolejka ale zabawa mi sie podoba więc sie zapisuje :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  109. Byłam tu Madziula....nie wiem jak to zrobiłam ,że sie nie wpisalam...pała ze mnie....lepiej pózno niz za póżno:)

    Melduje sie i ściskam!!mua

    OdpowiedzUsuń
  110. ja tez sie zapisuje bo w ten dzien mam wlasnie urodziny jejejejeej.... wiec wiadomo ze Candy bedzie moje. mam nadzieje, ze uda mi sie zalaczyc banerek na bocznym pasku bo mam straszne z tym problemy - podobno przekroczylam juz limit ;( musze kasowac wczesniejsze zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  111. wow ile chętnych:)

    Pierwszy raz tu jestem ale się zapiszę i wrócę.

    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  112. i ja się jeszcze nie zapisałam?:/
    no teraz się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. no, wreszcie się zapisałam!!! net mi chodził tak beznadziejnie, że już 2 razy robiłam podejście i nici... ale teraz się udało!

    OdpowiedzUsuń
  114. Chętnie przyłączam się do zabawy
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  115. Jaka tu kolejka! Spróbuję swoich sił:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  116. O mamoooooooo, MARZENIE! Piszę się z przyjemnością i zapraszam na moje ekspresowe candy :))

    OdpowiedzUsuń
  117. wątpię w swoje szczęście, ale nic nie szkodzi spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  118. Wreszcie dotarłam po przerwie i zrobieniu porządków u siebie. Wskakuję do kolejki. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  119. Z wielką chęcią staję w kolejce i zapraszam również do siebie - do nowo otwartego sklepu z papierkami i na Candy z okazji jego otwarcia ---> www.magicznakartka.pl :-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudowna nagroda!!! Z największą przyjemnością ustawiam się w ogonku liczących skrycie na szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  121. O cieszę się ze jest nowy sklep, zwłaszcza że asortyment ciekawy. Ustawię się i ja w kolejce.
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Witam :)
    to i ja się zgłaszam i na losowanie czekam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  123. i ja, i ja w tej gigantycznej kolejce się grzecznie ustawiam !!!
    cudowne candy !!!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  124. warunki spełnione :D i coś misie wydaje że jak wygram to zamówie na wiekszą kwote :p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Już completed :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja również się ustawiam, obserwuję już jakiś czas a linka dalam u siebie po boku :D

    Zaprawam do siebie: http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Ależ tu ruch no to ja też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja się nie zapisałam jeszcze? nie no wstyd!:D a więc staję praktycznie na końcu kolejki w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Z rozkoszą zgłaszam swój udział w Candy! :) Cudny blog i fantastyczny sklep. Zostaję tu na zawsze.
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  130. Ustawię się w kolejce i zaraz biegnę zapoznać się z asortymentem :D

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam! Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja też chętnie wezmę udział w Twoim candy i grzecznie ustawiam się w kolejce. Obserwować to ja obserwuję, ale znaleźć się w tym gąszczu nie mogłam, to kliknęłam raz jeszcze :)
    A Ciebie Madziu to ja poproszę o kontakt ze mną, na maila. Najlepiej zajrzyj do mnie na bloga ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  134. ustawiam sie na końcu dłłłługiej kolejki
    i tzrmam kciuki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Wątpię czy wygram, bo jestem na szarym końcu, ale może a nóż

    OdpowiedzUsuń
  136. Chętnie przyłączam się do zabawy. Banerek już na moim początkującym blogu do którego zapraszam http://cudownescrapy.blogspot.com/

    miracle :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Pisze się , spodobało mi się kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  138. Ogromna kolejka, ale co tam - może szczęście się uśmiechnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Kolejka jest baaardzo dluga ale ustawiam sie w ogonku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. ojojoj, jaka długa kolejka, na szczęście to jest losowanie, więc może się uda :) pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. bardzo długa ta kolejka. szanse wygrani prawie zerowe, ale spróbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Dziewczyny pamiętajcie proszę o wszystkich zasadach zabawy. Sporo z Was pomija obserwowanie i podlinkowanie zdjęcia,dlatego nie będę mogła losować przy pomocy randoma bez wykluczenia tych osób.
    A muszę je wykluczyć,aby to było sprawiedliwe dla reszty.

    OdpowiedzUsuń
  143. jeju, tylu chętnych, no ale nie ma się co dziwić :) i ja się zapiszę i bd liczyć na szczęście :) pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  144. Art shaker by Monique, http://monique-blogger.blogspot.com/
    Kolejka niezmiernie długa, ale być może mi się poszczęści? pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  145. jako, że uwielbiam zakupy...
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  146. z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Zapisuję się :-)
    Informacja na http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  148. :) ponieważ nie chcę zostać usunięta z kolejki :), a ponieważ to dla mnie nowość wcześniej faktycznie zapomniałam dodać linka zwrotnego na swoim blogu, zatem już dodałam i ustawiam się ponownie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  149. Zapisuje sie szybciutko :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. super candy,zapiszę się ochoczo i trzymam za mnie kciuki hi hi ;)pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  151. Obserwuję i marzę by wygrać. Pierwszy raz tutaj jestem, ale nie moge przejść bez odzewu. I nie tylko ze względu na candy - podziwiam Twój zapał i .... przedmiociki z Twojego sklepiku ;o)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Jeszcze ja się nie zapisałam, szybciutko to nadrabiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zapisuję się na samym końcu, ale nadzieję jeszcze mam bo candy rewelacyjne, zresztą jak wszystkie rzeczy u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. ojej , baaardzooo długa kolejka do candy , szansa marna ale co tam , zabawa to zabawa , pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)u mnie tez nie długo candy:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Długa kolejka, ale stajemy w jej szeregi.
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  156. Bardzo długa kolejka, ale muszę oczywiście w niej stanąć i liczyć na odrobinę szczęścia pozdrawiam i przesyłam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  157. też mam apetyt na te cudeńka, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  158. I ja się chętnie ustawiam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. chętnie się ustawię po takie słodkosci :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Ja też spróbuję swojego szczęścia.

    http://handmadebytaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. WoW!!! Cukieras baaaardzo kuszący. Zapisuję się z ogromną chęcią, bo w sklepiku same cudeńka :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  162. To się nazywa wodzenie na pokuszenie i podchodzi pod grzech... Ale ze względu na dużą ilość ilość słodyczy w tym candy nie mogę się oprzeć :D
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Małe info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  163. że mi to gdzieś umknęło :) nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  164. A co mi tam! ja tez sie ustawie w kolejce :)
    ps. zapraszam do siebie na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  165. O tak ja bym chętnie pobuszowała w Twoim sklepie :).

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  166. Chętnie zgłaszam się ;)
    wiki25-96@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Nie wiedziałam, że można takie ładne rzeczy wykonać z płyt drewnopodobnych, a następnie- jeśli nie mylę się wycinać w nich laserem :) Świetny pomysł! Ozdabianie takiego surowca musi być czystą przyjemnością :D
    Dołączam do konkursu i pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  168. Ha! mam wreszcie jaki tako pełzający internet to się mogę zapisać, na takie wspaniałe candy !
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  169. Wspaniałe candy! Zaczynam Blogowanie i pierwszy raz zapisuję się na Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja równie się dołączam :) Mój bloog http://nabiegunachart.bloog.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Świetne candy. Chętnie się przyłączam. Zapraszam również na słodkości do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  172. Łał! Oczywiście, że się zgłaszam! ;) 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Ja również się zgłaszam! :)
    mój e-mail: justysiaa893@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  174. Ustawiam się w kolejce ochoczo! :)


    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  175. I ja z przyjemnością stanę w tej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Jeszcze nie miałam przyjemności odwiedzić Twojego sklepiku, ale obojętne czy wygrana będzie czy ie to jest to dobry pretekst :) Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  177. Wspaniałe Candy. My też spróbujemy szczęścia;-) A jak się nie uda chętnie pierwsi pogratulujemy szczęśliwemu zwycięzcy ;-)
    Pozdrawiamy
    Ewa i spółka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  178. Jestem nowa 1 raz ale rozniewz bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam alexis_555@02.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Ale wspaniałe Canyd :) Może się uda tym razem.
    P.S. zapraszam do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  180. I ja wpadłam tu przez przypadek i z chęcią zostałam obserwatorem...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  181. ja również chcę szczęścia spróbować! zapisuję się:):)

    OdpowiedzUsuń
  182. ja również chcę się zapisać!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  183. zapisuję się i ja:):)
    Pozdrawiam niebiesko

    OdpowiedzUsuń
  184. Bardzo chętnie, stówka kusi^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  185. Długa ta kolejka, ale warto:)
    Piękny blog!
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  186. Dołączam do zabawy :)
    świetne candy!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty