środa, 4 stycznia 2012

Nowości na przyszły tydzień

Hej dziewczyny,

Idzie do mnie paczka z Niemiec z serwetkami.
Są to motywy głównie Cath Kidston.
Wzięłam całe paczki bo tylko tak można było kupić w hurtowni,więc chętnie się z Wami potem podzielę.
Nie należą do tanich (jakieś 1,50 szt) no ale moim zdaniem warto.
Która z nas nie marzy np o skrzyneczce,czy półce z motywem Cath :P
Już się nie mogę ich doczekać.

A o to wzorki:

Cath Kidston











Oraz kilka innych wzorków,które dorwałam :) :







Mam nadzieję,że coś Wam się spodoba.
Będą u mnie w następny czwartek. Napiszę to będzie można sobie kilka zakupić u mnie.
Buziaki

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że niektóre z nich to nie materiały :) Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej :) Jak oglądam takie ładne serwetki od razu mi się chce decupażować z tym, że u mnei się na posiadaniu seretki kończy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ta na samym dole mam nawet bąbke na blogu pokazywałam :) a ta w sówki jest cudna i wogóle wszystkiesa piękne ":) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. No Madziu, wiesz że ja chętnie i czekam razem z Tobą ;)
    Widzę zmianę tła-Piękne!!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. aż żałuję, że się na decou znam tyle co nic :D ta z grzybkami jest przesłodka :D

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, ja zamawiam !:) wyślę Ci e-maila :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze, bardzo mi się podobają gwiazdki ale 1,50 za serwetke nie dam, zwlaszcza,ze nie mam zadnego pomyslu jeszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ABily no są drogie,ale nic na to nie poradzę :(
    Jednak myślę,że jakby je wykorzystać na jakiś mebelek jako element dekoracyjny (a wystarczy jeden,gdyż same motywy są dość intensywne w kolorach) to ta cena aż tak bardzo nie powala.
    Powiem szczerze,że ja jak widzę serwetki Cath Kidston, które ciężko jest u nas dostać to się ślinię i nawet jakby jedna kosztowała 2 zł to bym wzięła,ale oczywiście większą ilość,aby potem mi się to w miarę opłacało z przesyłką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż żałuję że nie robię decu.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty