wtorek, 31 stycznia 2012

8 kolejnych projektów

Witajcie kochane,
Długo mnie nie było i długo nic nie pokazywałam za co serdecznie Was przepraszam.
Niestety mój wcześniejszy stan nie pozwolił na moje dłubaniny.
Chciałam Wam dzisiaj pokazać ilość hurtową jaką poczyniłam za 3 zaległe dni i 5 kolejnych.
Niestety muszę sobie uciąć na jakiś czas blogowy urlop :( gdyż będę się starała znaleźć w tym czasie pracę.


Chciałam też podzielić się z Wami nowiną :) Moje maleństwo kończy dzisiaj 2 lata :)
Szok jak dzieciaki szybko rosną:)
hihihhi fajnie.

OK.
No to jedziemy z projektami....

Tablica do pisania kredą. To projekt wykonany z Waszej listy życzeń.


Zegar na wesoło i nim sumie dwa projekty. Są również umieszczone guziczki z mojego sklepu. Niestety nie mam jeszcze zamontowanych wskazówek :(




Lustereczka dla małej księżniczki. Najlepiej z okazji narodzin:)

Coś dla dziewczyn które kochają Vintage i korony.


Serduszko z motywami tildowymi.

Pudełko z muchomorem :)


Ostatni dzisiaj projekt stojak "Welcome"


buziaki,
Magda

36 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, ale tablica w truskawki najbardziej przypadła mi o gustu :) Powodzenia w szukaniu pracy i wracaj szybko - już tęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, wszystkie prace piękne!:) Napracowałaś się wiele ale warto było , bo efekt rewelacyjny! Wszyskiego co dobre dla małego jubilata! a Tobie powodzenia w poszukiwaniu pracy!!! Nie daj się i zaglądaj do Nas jak znajdziesz wolną chwilę:) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Tablica do pisania kredą jest świetna, do tego truskawki:) Robi się smacznie. Poza tym szykuję się do zrobienia tablicy, malowanej farbą do pisania kredą;)
    Do moich faworytów trafia jeszcze korona i stojak welcome:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko- kiedy ty to wszystko naprodukowalas? :)
      oczywiscie dla mnie wszystko jest piekne. i te z dzisiejszego postu i te rzeczy z poprzednich. piekne kolory ,wzorki -naprawde rewelacja.
      a do siebie zapraszm bo wkrecilam Cie w zabawe kosmetykowa:)
      buziaki

      Usuń
    2. hahahahaha wiem widziałam. ogromne dzięki :P

      Usuń
  4. Śliczne Madzia ale kiedy masz na to wszystko czas?!!!!
    Mój faworyt to pudełko z muchomorem!
    Wszystkiego najlepszego dla Twego dziecka!
    Ściskam serdecznie,
    ps. uwielbiam Twoje komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyrzyłaś się twórczo! co jedna rzecz to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, chylę czoła - hurtowa produkcja, ale każdy projekt przemyślany, dopracowany - cacka :)
    powodzenia w szukaniu satysfakcjonującej pracy :)
    a z tymi dziećmi.... ech moja Olka skończyła 5, a Gosia lada dzień bo już 25-go lutego skończy 3 lata :)
    Wracaj do nas prędziutko bo się będzie cknić bez Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty chyba masz jakas nerwice natrectw i nie ma zrobic z rekami Madzia...znowu tyle nowosci!
    Mnie odpowiada najbardziej korona (wiadomo), tablica, zegar, ale i reszta tez jest swietna. Guziczki sa przeslodkie!
    Wszystkiego Naj naj naj z okazji urodzin Twojej pociechy!
    sciskam
    B.
    hehehe Jednak nie upieklo Ci sie z zabawa w must have ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu raczej nerwicę z powodu wyjścia M na imprezkę. Wczoraj wieczorem to wszystko poczyniłam. Coś nie mogłam zasnąć hahahahaha ;P
      no nie udało się :(

      Usuń
  8. Madziu lusterka superaśne , jaka jest ich cena ???? buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaa no i STO LAT dla MALUCHA !!!!

      Usuń
    2. moni surowe,czy już ozdobione? będą w czwartek wszystkie rzeczy w sklepie:*

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla Maleństwa!
    U Ciebie jak zwykle same cuda!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, truskawki są boskie, sama czekam na serwetki z tym motywem , po tym jak obejrzałam tydzień temu na poznańskiej "giełdzie" czerwoniaste truskawy do dekoracji np. kuchni. Mi najbardziej podoba się ostatni stojak welcome, jest przepiękny i ten różowo - beżowy domek , na prawdę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki dla maluszka! A wysyp prac niezwykle ciekawy, ale truskawki jak dla mnie the best, pewnie przez tęsknotę za wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tablica z truskawkami też jest moim faworytem. Może przez te mocne kolory. Tęsknie, tęsknie. Chciałabym,aby już była :(

      Usuń
  12. No i piękne przedmiociki:)Super Ci wyszło:)Podoba mi się każda zrobiona przez Ciebie rzecz, a najbardziej....nie chyba wszystko równo nie umiem wybrać, wszystko cudne.
    Przesyłam słoneczne życzenia dla córeczki, a za Ciebie trzymam kciuki w poszukiwaniu pracy:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana Ty i tutaj nie czaruj :) u mnie synowie sami są :P

      Usuń
    2. miało być "mi" wcina mi literki ;)

      Usuń
  13. Jejku, masz niesamowite tempo :D Tablica w truskawki podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegar i lusterka są moimi faworytami :) Cuda tworzysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia dla małego i wszystkie miłe słowa.
    Jesteście kochane:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Adamq... jak cioci przestaną lecieć gile to Cię wyściska i wycmokta:*
    Ukłony za hurtownię:)
    Tablica moja faworyta!
    A że pracę, to nowiny!
    Czas na kawę:*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny "wysyp" :D moje serce podbiło pudełko z muchomorem ^^

    Cieszę się, że już czujesz się lepiej :) trzymam kciuki za pracę, a dziecięciu życzę wszystkiego dobrego (a Tobie - mało z nim problemów :P)

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne projekty Madziu!!!
    Życzę powodzenia w szukaniu pracy ( obyś znalazła taką, która będzie Twoją pasją :)
    I STO LAT dla Synusia:D
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. O JEJCIU PRZECIEZ JA OCZOPLĄSU DOSTANĘ;-))))TAKIE TO WSZYSTKO ŚLICZNE!!!!TE KOLORKI BAJECZNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdeczne życzenia urodzinkowe!Wszystkie prace piękne i kolorki mają cudne.Moją faworytką jest tablica,bo uwielbiam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  21. zatkało mnie! tyle słodkich pasteli na raz. Najbardziej zauroczył mnie zegar. Ależ się wesoło robiło z takimi kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewuniu. Czekaj na serwetki też poszalejesz :)

      Usuń
  22. Wszystkie projekty cudne kiedy Ty masz czas tyle tego robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kochana przecież ja wyrodna matka jestme. jedno do szkoły,a drugie do żłoba i jadę z koksem.

      Usuń
  23. Dziękować Wszystkim. Wy to kochane kobitki jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne- strasznie mi się podobają takie "tildowe" kolorki...dziwnym trafem ta kolorystyczna metamorfoza zbiegła się u mnie z pojawieniem się córki...Patrzę , patrzę i napatrzeć się nie mogę, tyle pracy...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty