środa, 11 kwietnia 2012

Babeczki na spotkanie...

Tak, tak moje kochane już niedługo nasze kolejne spotkanko.
Kurka już nie mogę się doczekać :*
Przypominam zasady :D i termin spotkania.
Spotkanie odbędzie się w weekend 26-27 maja. Zbieramy się o godzinie 15 u mnie (jak ktoś będzie wcześniej nie ma problemu. Będzie pomoc przy garach :)).
Mam jeszcze 3 wolne miejsca do spania jeśli któraś z Was będzie jechała z daleka może u mnie przekimać.
I teraz kwestia organizacyjna:
Jedzonko szykuję ja,ale mam prośbę,gdyż po ostatnim razie wiem,że ciężko mi było się z wszystkim wyrobić,aby znalazły się jakieś chętne rączki do pomocy chociaż na godzinkę przed spotkaniem. Będę bardzo wdzięczna za pomoc:*
Druga spawa to napoje z procentem :P jeśli ktoś reflektuje to proszę o zabranie buteleczki/ek ze sobą lub ewentualnie o zakupienie u mnie w osiedlowym sklepie.
To by było na tyle. Co Wam będę tutaj gryzmolić... najważniejsze jesteście Wy kobitki.

Robimy ostateczną listę. Proszę o wpisy,abym wiedziała ile wszystkiego szykować.
Kobitki z za granic naszego PL pamiętam o Was,że Wy na ostatnią chwilę ;)**

Czekam na Was:*
Magda



39 komentarzy:

  1. zapowiada się, ajjj zapowiada się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha no to dobrze;-))))))) Buzka!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja, i ja :) i będę wcześniej więc nic się nie martw, kuchnię ogarniemy razem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziula ... Ja bardzo chcę, ale tak jak Ci pisałam jest znak zapytania . Ale, umówmy się ,że będę ... na głowie będe stawac ,żeby się udało ... :)) Oczywiście miejscówe do spania poproszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Ciebie, Kasi x2 i Iki mam już zaklepane :* czekam kotek. no kurde musisz być!!!!!

      Usuń
  5. Fajne muszą być takie spotkania! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja bede ....pewnie wczesniej tylko ze zanim Cie znajde....pierwszy raz bede w Poznaniu i oczywiscie proszę o wyrko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko tym razem poprosze o wiecej fotek - dla nieobecnych cialem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaaaa :-((((((((((((((((( zazdroszę więc o fotki proszę

    OdpowiedzUsuń
  9. I miejscowka tez.pisze z tel i nie mam pl znakow:(

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie pozostają tylko fotki:((, będę z Wami - życzę udanego sabatu:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrowionka Martuś. będziemy pamiętać o Tobie i o Wszystkich tych co nie mogą :*

      Usuń
  11. Wzdech. Szczęściary! No cóż ja posiedzę dziś u Kaprysa. poplotkuję, powdycham atmosferę jej galerii. Jakaś pociecha nie? A ja taką dobra sałatkę z kurczaka umiem zrobić :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysiak, a weź no...szczujesz tu sałatkami.ehhhh :P
      Zazdroszczę spotkanka z Agnieszką. Buziaki dla Was dziewczyny:**

      Usuń
  12. AAAA, czemu tak daleko mieszkam?! Lacze sie mentalnie i prosze o sprawozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. potwierdzam swoją obecność na spotkanku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 26-27 maj tak się składa, że akurat tę noc się rodziłam ;) na świat przyszłam parę min po północy ;) wiec nie załapałam się na dzień matki. Dzięki temu fuksem może kiedyś dostane 2 a nie 1 prezent ;p Życzę udanej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczko to ja będę pamiętać i toaścik wzniosę :*

      Usuń
  15. Super bardzo żałuję że nie moge na nim byc
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. No pisałam sie tu jak nic!!!!!

    Gdzie mój komentarz?!?!?!?:(:(

    Zaraz po Ikuli!!!

    I napisałam wtedy ,ze jak nic nie wypadnie ,to melduje sie i ze jest nas dwie ,bo ja tez chetna do pomocy!!

    Mąż ma jakis maraton rowerowy na drugim koncu Polski ,ale wierze ,ze znajde nianie do bandy mojej!:)

    mua MAdziula!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja też oczywiście że się piszę na spotkanko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. i chyba ja się piszę... mam nadzieję, ze dotrę na czas z odległego Krakowa... bardzo chcę i się staram bardzo aby być tam z Wami! i jak będę to będę wcześniej i przy garach pomogę z chęcią!:)
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpisuję się na listę, bo chcę z Wami się spotkać:) Już od dzisiaj ustawiam wszystko, by móc być - choć to rodzinny Dzień Matki. Może się uda!

    pozdr
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  20. No kurde a ja wtedy mam jakieś egzaminy na zaocznych..;(((
    Poza tym 27 chyba wracam z badań terenowych we Wrocławiu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale szykuje szykuję się Wam fajne spotkanko. Będę z wami myślami.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty